Denver TAQ-70202 MK2 Manual

Denver Tablet TAQ-70202 MK2

Læs gratis den danske manual til Denver TAQ-70202 MK2 (1 sider) i kategorien Tablet. Denne vejledning er vurderet som hjælpsom af 28 personer og har en gennemsnitlig bedømmelse på 4.4 stjerner ud af 14.5 anmeldelser. Har du et spørgsmål om Denver TAQ-70202 MK2, eller vil du spørge andre brugere om produktet?

Side 1/1
DENVER Support Hotline
English - Technical Ques ons/Support:
Please start checking your product on our webpage, since we are upda ng important informa on about your product here: 
www.denver-electronics.com . You can contact us on following email and number:
Mail: support@denver-electronics.com Tel: +45 8930 8105
You are also most welcome to write to us on our Facebook page www.facebook.com/denverelectronics:
Please no ce: If your product is defec ve, please contact the store where it is bought. Warranty issues are always handled by the 
store.
Dansk - Tekniske spørgsmål/support:
Venligst først tjek dit produkt på vor hjemmeside, da vi her opdaterer med vig g informa on om dine produkter: 
www.denver-electronics.com . Du kan kontakte os på følgende e-mail og telefon nummer:
Mail: support@denver-electronics.com Tel: +45 8930 8105
Du er også meget velkommen l at skrive l os på vores Facebook side: www.facebook.com/denverelectronics 
Bemærk venligst: Hvis dit produk t er defekt, henvend dig l den bu k produktet er købt i. Reklama onssager håndteres al d af 
bu kken.
Deutsch - Tech nische Fragen/Problem e:
Bi e prüfen unsere Homepage bzgl. neuer Informa o nen/Updates zu Ihrem Produkt, da wir dort ständig die wich gsten 
Informa onen aktualisieren www.denver-electronics.com . Für Technische Fragen oder Pro bleme steht Ihnen unsere technische
Hotline zur Verfügung: Montag bis Freitag 9.00 – 16.00 Uhr unter
Mail: denver@regio xx.com Tel: +49 (0)8546 304016 1
(Bi e halten sie Modellbezeichnung und Seriennummer bereit)
Bi e beachten Sie: Wenn Ihr P rodukt defekt ist, konta eren Sie bi e den Händler bei dem Sie es gekau haben. Garan efälle k 
werden immer durch den Händler abgewickelt.
Für Österreich:
Bi e prüfen unsere Homepage bzgl. neuer Informa o nen/Updates zu Ihrem Produkt, da wir dort ständig die wich gsten 
Informa onen aktualisieren www.denver-electronics.com . Für Technische Fragen oder Pro bleme steht ihnen unsere technische
Hotline zur Verfügung: AVBS GmbH
Mail: o ce@avbs.at Tel: +43 1 236 48680
Bi e beachten Sie: Wenn Ihr P rodukt defekt ist, konta eren Sie bi e den Händler bei dem Sie es gekau haben. Garan efälle k 
werden immer durch den Händler abgewickelt.
Nederlands - Technische vragen /service:
Kijkt u alstublie eerst op onze website voor de meest recente informa e o mtrent uw product w ww.denver-electronics.com. U kunt 
met ons contact opnemen via het volgende emailadres en telefoonnummer:
Service/Technical Support – Inter Sales Benelux BV
Mail: support-nl@intersales.eu
Netherlands: 0900-3437623 (NL)
Belgium: 0900-88020 (BE)
Let op: Neem als uw product defect is al jd contact o p met de w inkel waar u het product hee gekocht. Garan e kwes es w o rden  
al jd behandeld door de winkel.
Português - Questões técnicas/assistên cia:
Pode começar a veri car o seu produto na nossa página web, uma vez que estamos a atualizar na mesma informa ção importante
acerca do seu produto www.denver-electronics.com . Pode contatar-nos através do seguinte e-mail e número de telefone:
Sa iel, L da
Mail: denver.service@sa iel.com Tel: 255 240 294
Ter em atenção que: Se o seu produto se apresentar com defeitos, deve contatar o estabelecimento comercial onde o mesmo foi
adquirido. As questões relacionadas com a garan a são sempre tratadas pelo estabelecimento que vendeu o produto.


Produkt Specifikationer

Mærke: Denver
Kategori: Tablet
Model: TAQ-70202 MK2

Har du brug for hjælp?

Hvis du har brug for hjælp til Denver TAQ-70202 MK2 stil et spørgsmål nedenfor, og andre brugere vil svare dig