Western Digital My Book World Manual
Læs gratis den danske manual til Western Digital My Book World (150 sider) i kategorien Ekstern harddisk. Denne vejledning er vurderet som hjælpsom af 52 personer og har en gennemsnitlig bedømmelse på 4.7 stjerner ud af 26.5 anmeldelser.
Har du et spørgsmål om Western Digital My Book World, eller vil du spørge andre brugere om produktet?
Produkt Specifikationer
Mærke: | Western Digital |
Kategori: | Ekstern harddisk |
Model: | My Book World |
Type: | HDD |
Bredde: | 58 mm |
Dybde: | 147 mm |
Højde: | 173 mm |
Vægt: | 1090 g |
Produktfarve: | Hvid |
Opbevaringstemperatur (T-T): | -20 - 65 °C |
Antal USB 2.0-porte: | 1 |
Ethernet LAN: | Ja |
Driftstemperatur (T-T): | 5 - 35 °C |
Understøttede netværksprotokoller: | 10/100/1000 Base-T(X) |
HDD kapacitet: | 1000 GB |
Effektkrav: | 100-240 VAC, 47-63 Hz |
Mac kompabilitet: | Ja |
Kompatible operativsystemer: | - Windows XP/Vista\n- Mac OS X Tiger/Leopard |
Intern: | Ingen |
Ekstern strømadapter: | Ja |
Netværksfunktioner: | Gigabit Ethernet |
Minimum systemkrav: | Ethernet, Web browser, Adobe Flash ActiveX 9 |
Har du brug for hjælp?
Hvis du har brug for hjælp til Western Digital My Book World stil et spørgsmål nedenfor, og andre brugere vil svare dig
Ekstern harddisk Western Digital Manualer
Ekstern harddisk Manualer
- Chieftec
- Toshiba
- Vantec
- McAfee
- Xigmatek
- Rocstor
- Akasa
- Icy Box
- PNY
- Edge
- Kodak
- D-Link
- Corsair
- Silverstone
- Tandberg Data