Western Digital My Book World Manual PDF
Download herunder manualen på dansk for Western Digital My Book World (150 sider) i kategorien Ekstern harddisk. Denne manual har været nyttig for 57 personer og er blevet bedømt af 29 brugere til et gennemsnit på 4.7 stjerner. Klik på download for at downloade den eller på læs online for at åbne vores samtidige læser.
Produkt Specifikationer
Mærke: | Western Digital |
Kategori: | Ekstern harddisk |
Model: | My Book World |
Type: | HDD |
Bredde: | 58 mm |
Dybde: | 147 mm |
Højde: | 173 mm |
Vægt: | 1090 g |
Produktfarve: | Hvid |
Opbevaringstemperatur (T-T): | -20 - 65 °C |
Antal USB 2.0-porte: | 1 |
Ethernet LAN: | Ja |
Driftstemperatur (T-T): | 5 - 35 °C |
Understøttede netværksprotokoller: | 10/100/1000 Base-T(X) |
HDD kapacitet: | 1000 GB |
Effektkrav: | 100-240 VAC, 47-63 Hz |
Mac kompabilitet: | Ja |
Kompatible operativsystemer: | - Windows XP/Vista\n- Mac OS X Tiger/Leopard |
Intern: | Ingen |
Ekstern strømadapter: | Ja |
Netværksfunktioner: | Gigabit Ethernet |
Minimum systemkrav: | Ethernet, Web browser, Adobe Flash ActiveX 9 |
Ekstern harddisk Western Digital Manualer
8 Juli 2025
29 September 2024
8 August 2024
6 August 2024
6 August 2024
Ekstern harddisk Manualer
- Ekstern harddisk Toshiba
- Ekstern harddisk Asus
- Ekstern harddisk ADATA
- Ekstern harddisk Lindy
- Ekstern harddisk OWC
Nyeste Ekstern harddisk Manualer
3 August 2025
2 August 2025
2 August 2025
2 August 2025
2 August 2025